فرانکین

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:57

بهترين بسته آموزش شيمي کنکور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد که در 61 ساعت، تمامي مطالبي که دانش آموز به آن در کنکور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با کسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها کسب کنند. همانطور که گفته شد، اين پکيج جامع، از سه بخش تشکيل شده است.

بخش اول که شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد که بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد کوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است که در مفاهيم شيمي پکيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نکته را هم بايد بگوييم که مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينکه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل کرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز کمک مي کند بدون هيچ مشکلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوکيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد که سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينکه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممکن است دچار کمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد کمک مي‌کند تا به راحتي اين مسائل را حل کنند و حتي در کمتر از يک دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينکه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بکند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد که با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ کردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات کنکور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در کنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم کامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي کنکور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

شيمي يک درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري که ضريب آن 9 است و نکته ديگري که وجود دارد اين است که اکثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي که ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي کسب نمي‌کنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يک منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي که دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاکيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است که با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا که شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي کنکور را بدون هيچ کمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ کنند و براي حل سوالات مختلف از تکنيک هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تکنيک براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي کنکور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل کردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درک کنند و در کنار آن از کتابکارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

کل اين نکات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌کند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي که دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند که براي درس مهمي مانند شيمي چه کاري بايد انجام بدهند. نکته مهم ديگري که وجود دارد، مدت زمان کمي است که تدريس به صورت کامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا که دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا کند. البته بايد توجه داشته باشيد که بدون تمرين و تکرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت که پکيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي کنکور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و کنکورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي کتابکار بر روي پکيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش کل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش کل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دکتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند که کولاک ميکنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي که همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو که ميبينم از يک جاي الگو شروع مي‌کنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي که تدريس کردن کمک زيادي ميکنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر کسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميکنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • ترکيب هاي يوني
  • پيوند کوالانسي
  • ترکيب آلي
  • استوکيومتري
  • ترموديناميک شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيک شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الکتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • کيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاک نيازي پايان ناپذير
  • مولکول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي کنکور و تهيه پکيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

 

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : بهترین,بسته,آموزش,شیمی,کنکور,‌شیمی,حرف,آخر, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:46

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

خليج چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : خلیج,چت,بندر,چت, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:01

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 176 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:19

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 179 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:37

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 179 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:50

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده کنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود که نام کسب و کار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي که در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد که قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود که مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با کسب و کار شما در ارتباط باشند. وقتي که مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي کنند، هنگام استفاده از آن ها نام کسب و کار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممکن است که مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت کنند و يا اينکه وقتي از آن ها استفاده مي کنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود که برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد که آرم لوگوي نايکي (swoosh) دنياي کسب و کار اين کمپاني را کاملا زير و رو کرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو کاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه که آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند که لوگو متعلق به کدام کمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد که کسب و کارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج کنيد که مردم هر روز با آن ها سر و کار داشته و آن را مي بينند. اين کار به شما در رسيدن به چنين هدفي، کمک مي کند. شما با يک سرمايه گذاري کم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه کرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين کار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود که مردم سريعا جذب کسب و کار شما شده و از آن خريد کنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد که مردم هديه تبليغاتي را که به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر کسب و کاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي که حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي کنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده کنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يکي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي که بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي کسب و کار شما مي باشند. به دليل اين که اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يک تبليغات گسترده و مفيد براي کسب و کار شما هستند.

5- روکش خودرو :

شما ميتوانيد از روکش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امکان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي که هديه دادن همواره به عنوان يکي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يکي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يک هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي کاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ کسب و کار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امکان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه کاور و با کيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يکي از معدود روش هايي است که پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يک نماد است که ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يکي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يکسان سازي ساختار هويت سازماني کسب و کارها و دکوراسيون داخلي شرکتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و کمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يک راه بسيار عالي براي بازاريابي کسب و کار مي باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شرکت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يک نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينکه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يک نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي کسب و کار شما داشته باشند.

10- ساک دستي پارچه اي :

بعد از اين که هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساک‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شرکت قرار دهيد. استفاده از ساک در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر کردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شرکت شما در پي داشته باشد.

 

فرانکین...
ما را در سایت فرانکین دنبال می کنید

برچسب : چرا,مدیران,باید,از,هدایای,تبلیغاتی,استفاده,کنند,و,چه,هدایایی؟, نویسنده : کامران manyaou بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:11